Thursday 25 July 2013

Ψάχνει για νύφη!...






Γεια σας...
Με  λένε Punchy!...

Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί, αλλά γυρίζω όταν το φωνάζουν, να μην τους χαλάσω το χατήρι...
Είμαι τεσσάρων ετών... Η φωτογραφία είναι από τότε που ήμουν στο νηπιαγωγείο... Ελπίζω κάποτε να αξιωθούν να μου βγάλουν καμιά πιο φρέσκια τώρα που θέλω να τη δείξω στα κορίτσια... Να μην με κοροϊδεύουν...
Αν δεν το καταλάβατε, είμαι αγγλικό σέτερ, από μπαμπά και μαμά... Ναι, από εκείνα που βλέπετε σε πίνακες ζωγραφικής
να κυνηγούν την αλεπού μαζί με κάτι αστείους με κόκκινα καπελλάκια πάνω σε άλογα... 
Οι γονείς μου πέρασαν τη ζωή τους αλωνίζοντας τους κυνηγότοπους της Μακεδονίας και όχι μόνο... Το ίδιο και τα αδέλφια μου... Μόνο εγώ δεν πρόλαβα, αφού με υιοθέτησαν νωρίς ετούτοι οι ξενέρωτοι που δεν ξέρουν ότι το κυνηγετικό όπλο δεν είναι μπαστούνι για το περπάτημα στο βουνό... 
Το έχω λοιπόν στο αίμα μου... στο DNA μου... Έτσι και περάσει πουλί, τρελαίνομαι... χάνω τον κόσμο... Μου λείπει πολύ... Αλλά ας είναι καλά η τωρινή οικογένειά μου... Με βοηθάει πολύ, μου βρίσκει μέρη να τρέξω χωρίς πρόβλημα, όσο θέλω... Μόνο που πολλές φορές με κρατάνε δεμένο... να μην ξεφύγω και βγω στο δρόμο... Με προστατεύουν λένε δήθεν... Να μη με πατήσουν τα αυτοκίνητα!... Πού τα είδαν; Αφού αυτά σταματάνε αμέσως μόλις με βλέπουν... και μου στριγγλίζουν με τα λάστιχά τους... Μάλλον από θαυμασμό για την ομορφιά μου, γι' αυτό τους κουνάω την ουρά...

Να μην τα πολυλογούμε... ψάχνω σύντροφο... έστω και ...one night stand... Τι να κάνω, προσαρμόζομαι καθώς περνούν τα χρόνια... Να προλάβω να αποκτήσω κι αυτή την εμπειρία... Προσπάθησα κάποιες φορές με κάτι αλανιάρες της γειτονιάς, αλλά ώσπου να μυρίσω, πλάκωνε ο ...Οδυσσέας και με ξενέρωνε τελείως... Πού να τολμήσεις να του μιλήσεις... Δεν καταλαβαίνει θεό... Καθώς είναι και α-δέσποτος, δεν έχει κανένα να τον κρατήσει μακριά από τον καυγά, όπως εμένα... Βλέπεις εγώ είμαι δέσποτος και δεν με αφήνουν, μήπως λερωθώ και ματώσει η μύτη μου...

Καλοί μου άνθρωποι, βοηθάτε να βρω κι εγώ ένα ταίρι και θα σας το χρωστάω...

Μόνο προίκα μη ζητήσετε, δεν υπάρχει σάλιο!...

No comments:

Post a Comment