Σηματοδοτώντας
νέα ένταση της επίθεσης εφοπλιστών - κυβέρνησης - ΕΕ στους ναυτεργάτες,
ο υπουργός Ναυτιλίας, μιλώντας στη Βουλή σήμερα ως εκπρόσωπος του
εφοπλιστικού κεφαλαίου, είπε ανερυθρίαστα: «Δεν θέλουμε ο Έλληνας ναυτικός να διατηρεί θέση εργασίας με βάση τις παλιές προστατευτικές διατάξεις»!
Μεροκάματα και συγκροτημένα δικαιώματα των ναυτεργατών πρέπει να γίνουν θυσία για την κερδοφορία του εφοπλιστικού κεφαλαίου και ειδικά μέσω της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού, καθώς όπως υποστήριξε οΜιλτιάδης Βαρβιτσίωτης στους σπουδαστές θα δοθούν τα εφόδια για «να μπουν και να ανταγωνιστούν» προφανώς τους φτηνούς και δίχως συγκροτημένα δικαιώματα ναυτεργάτες τρίτων χωρών.
Όλα για τους εφοπλιστές, λέει ο υπουργός Ναυτιλίας, την ώρα που αυτοί πετάνε μαζικά από τα επιβατηγά πλοία της ακτοπλοΐας και της Αδριατικής τους ναυτεργάτες των γενικών υπηρεσιών (μαγείρους, καμαρότους), αλλά και ναύτες, με την εφαρμογή του νόμου 4150/2013 για τις μειωμένες οργανικές συνθέσεις, ενώ με το νομοσχέδιο «Τουριστικά πλοία και άλλες διατάξεις» προδιαγράφεται η κατάργηση του δικαιώματος των ναυτεργατών στην απεργία και συνολικά η καταπάτηση των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων, η κατάργηση των ΣΣΕ και της κοινωνικο-ασφαλιστικής προστασίας, η διεύρυνση της «μαύρης» ανασφάλιστης εργασίας και κατ' επέκταση η αύξηση των ελλειμμάτων των ασφαλιστικών ταμείων και των στρατιών ανέργων.
Ο ίδιος έκανε σαφές ότι θα συνεχιστεί η πολιτική παράδοσης λιμανιών, μαρίνων και άλλων ακινήτων στους επιχειρηματικούς ομίλους για την ενίσχυση της κερδοφορίας τους, ενώ έκανε ειδική αναφορά στην επέκταση της συμφωνίας με την COSCO στον ΟΛΠ, αλλά και στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης. Ανέφερε επίσης πως θα κλείσουν λιμεναρχεία και θα συγχωνευθούν υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας για να μειωθούν οι δαπάνες.
Αναδημοσίευση από 902.gr
Μεροκάματα και συγκροτημένα δικαιώματα των ναυτεργατών πρέπει να γίνουν θυσία για την κερδοφορία του εφοπλιστικού κεφαλαίου και ειδικά μέσω της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού, καθώς όπως υποστήριξε οΜιλτιάδης Βαρβιτσίωτης στους σπουδαστές θα δοθούν τα εφόδια για «να μπουν και να ανταγωνιστούν» προφανώς τους φτηνούς και δίχως συγκροτημένα δικαιώματα ναυτεργάτες τρίτων χωρών.
Όλα για τους εφοπλιστές, λέει ο υπουργός Ναυτιλίας, την ώρα που αυτοί πετάνε μαζικά από τα επιβατηγά πλοία της ακτοπλοΐας και της Αδριατικής τους ναυτεργάτες των γενικών υπηρεσιών (μαγείρους, καμαρότους), αλλά και ναύτες, με την εφαρμογή του νόμου 4150/2013 για τις μειωμένες οργανικές συνθέσεις, ενώ με το νομοσχέδιο «Τουριστικά πλοία και άλλες διατάξεις» προδιαγράφεται η κατάργηση του δικαιώματος των ναυτεργατών στην απεργία και συνολικά η καταπάτηση των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων, η κατάργηση των ΣΣΕ και της κοινωνικο-ασφαλιστικής προστασίας, η διεύρυνση της «μαύρης» ανασφάλιστης εργασίας και κατ' επέκταση η αύξηση των ελλειμμάτων των ασφαλιστικών ταμείων και των στρατιών ανέργων.
Ο ίδιος έκανε σαφές ότι θα συνεχιστεί η πολιτική παράδοσης λιμανιών, μαρίνων και άλλων ακινήτων στους επιχειρηματικούς ομίλους για την ενίσχυση της κερδοφορίας τους, ενώ έκανε ειδική αναφορά στην επέκταση της συμφωνίας με την COSCO στον ΟΛΠ, αλλά και στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης. Ανέφερε επίσης πως θα κλείσουν λιμεναρχεία και θα συγχωνευθούν υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας για να μειωθούν οι δαπάνες.
Αναδημοσίευση από 902.gr
No comments:
Post a Comment