Thursday 5 December 2013

Γιορτές ξεκινάνε!... Με κάτι ευχάριστο...

Έψαχνα για κάτι πρωτότυπο και χαρούμενο... Κάτι για τις γιορτές...
Και ξαφνικά βρέθηκαν μπροστά μου... Οι "Σοπράνο 10"... 
Ναι, καλά καταλάβατε... Πρόκειται για δέκα σοπράνο...
(Για να κάνω και λίγο τον έξυπνο: στα ρώσικα προφέρονται ..."σαπράνα ντιέσιτ")
Τις γνωρίζατε; 
          Εγώ πρώτη φορά τις άκουσα......
Σας αρέσουν; 
         Εμένα πολύ... Γεμίζουν το μυαλό μου μουσικές από διαφορετικές εποχές της ζωής μου...
Δεν σκοπεύετε να τις ακούσετε άλλη φορά; 
         Εγώ πολύ φοβάμαι ότι θα ακούω τα τραγούδια τους για καιρό...

Αν σας αρέσουν κι εσάς δώστε μια επισήμανση κι ακούστε μαζί μου... Αν όχι, βρείτε κάτι που σας αρέσει περισσότερο...

Και ας περάσουμε (όσο γίνεται) καλά τις μέρες που έρχονται...


No comments:

Post a Comment